tiistai 6. elokuuta 2013

Eka postaus ^3^

Tein nyt nukkeblogin ja tietty kiitos kuuluu mun bff:lle dEmille x3 Mutta tosiaan en ole bloggaillut ikinä ennen, joten älkää tulko valittaan tän huonoudesta D: Tai kuka nyt tulis valitaan, kun kukaan ei ole lukemas tätä XD Noh, on 14 vuotias tyttö, joka asuu Taampereen lähellä (kerron ehkä myöhemmin tarkemmin missä asun...) Ittelläni on koira Dani ja kilpikonna Samppa cx Tykkään, kiusata dEmiä, Youtubeemisesta, pullippeista, TransForMicetä, animesta, mangasta, LittlestPetShopeista, My Little Ponysta... Kyllä toi luettole jatkuis vaikka kuinka pitkälle asti XD Mennäämpäs tarkemmin näihin... dEmi on siis mun bff IRL ja sitä on kiva kiusata tyhmillä äänillä >:3 ^^ YouTubesta mut löytää nimellä TheDanitzu :3 Pulippeja mulla ei ole vielä, mutta odottelen tällä hetkellä Little Pullip Craziiaa ^^ Kunpa se tulis jo >.< TransForMicesessä oon DaniDanitzu :D Seurailen satunnaisia animeita ja mangoja, joista suosikkejani on Hopeanuoli ja Weed <3 Petsejä keräilen ja teen niistä videoita :'D Mlp:istä
mulla on vain kolme pussiponia (ja yks yhteinen dEmin kaa .3.) C:  Tää saa nyt olla mun ensimmäinen postaus, ja lisää ei kovin usein tule, koska olen laiska...

~Däni

3 kommenttia:

  1. JEE Teit tänne postinginnn :DDD XD ja kirjotit tän varmaa kännyl? :3 Voin kertoo miten sillä voi laittaa kuvi, jos et huomannu? Meinaan voisit kertoo myös mikä sen nimeks tulee ja laittaa ne muokkaamas kuvat :D Ne on hienoi<3 ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kerro kerro kuvastin mistä saan kuvan postauksiin XD Ai hienoi? O.o no kiitos vaan :'D

      Poista