perjantai 9. elokuuta 2013

Nyt se tulii <3<3

Eli tänään se tuli, miun eka pullippini ^^

(anteeksi lyhyt ja ERITTÄIN sekava postaus, mut oon iha  sekasin Ichistä ja väsyny XD) Harmillista että puhun seinille mutta kyllä ehkä tänne joku eksyy lukemaan blogiani... Ja toivottavasti kaikki eivät jätä lukematta koska minulla on vain little pullip >3<  Pullipista haaveilen... Mutta suuri ongelma on raha D': kunpa raha kasvaisi puussa...

Mutta en jaksa murehtia enään, koska minun pikkuinen Ichigoni on tullut kotiin ^^ tuossa se on pahvilaatikossa minun vieressäni, tahdon nähdä sen D: XD Tänään saatte tyytyä vain pahvilaatikko kuviin, mutta huomenna avaan paketin, niin saatte jotain katseltavaakin ^^
~Däni & Ichi

6 kommenttia:

  1. Sulla on ihana blogi! :3 Ichigo on söpö Little, ootan innolla kuvia pikkuisesta nwn~ Liityn lukijaksi myös!

    VastaaPoista
  2. X3 Ihanaa et sait yhen lukijan :3

    VastaaPoista
  3. Mistä raha on tehty?paperista. Mistä paperi on tehty? Puusta!!!!

    Köh köh..... mun hieno teoria raha kasvaa puussa juttuun. *peukku ylös

    VastaaPoista